DiamounD

DiamounD

DiamounD

DiamounD

وصیت نامه یه دوست ...

نمیدونم چی بگم و اسمشو چی بزارم
ولی هیچکی تا حالا از عاشقی بجایی نرسیده مثل من

به نام انکه عشق را افرید

اینجانب ...فرزند...به شماره شناسنامه 74..متولد 1365/2/25 در شهر مشهد وصیت می کنم که:

در این روزگار چیزی ندارم جز یک عشق به نام نسیم. در کل زندگی خودم که18یا19 سال طول کشید

چیزی جز نسیم ندارم.دوست دارم لوازم هام هرچی که هست به 2خواهر خودم بدهم...و... .امیدوارم شما مانند بقیه از دست من ناراضی نباشید چون انوقت جوابی برای شما ندارم. ...جان هم از من 8500تومان میخواهد امیدوارم که به او روزی در ان دنیا که هستم بتوانم به اویک جوری برسانم.مادر مهربان و خوبم امیدوارم بخاطر:سیگار کشیدن و درس نخواندن وکار نکردن ومو بلند کردن و... از دست من ناراضی نباشی.بابا از شما هم تشکر میکنم به خاطر زحماتی که کشیدی ولی امیدوارم کاری که با بچه های بزرگت کردی و تبعیضی که قائل شدی

بین این فرزندانت با فرزندان ان زن دیگرت در مورد... خواهر کوچکم اینطور نباشد.

...و...(برادر و زن داداش):از شما دوتا هم بخاطر تمام لطف هایی که کردید ممنونم و اگر هم بدیهایی دیدی که مطمئنا شما را رنجونده ام معذرت می خواهم وامیدوارم شما هم من را ببخشی.

بهترین های زندگی ام...جان و...عزیزم:

از شما که بدی ندیدم هیچ خوبی های زیادی هم دیدم و دوست داشتم باز هم می ماندم با شما بودم. از شما بخاطر

لطف هایی که کردید ممنونم و امیدواربودم که جبران کنم اما قسمت شد دیگه.

مهمتر از جان وزندگی و عشقم نسیم جان:

نسیم سلام عشقم. قربان تو من بشم نه کس دیگر دوستت دارم وداشتم.امیدوارم با اینکار من لطمه و ضربه روحی نخوری و امیدوارم که منو به خاطر تمام کارهایی که کردم ببخشی و امیدوار بودم که در کنار تو زندگی تشکیل دهم ولی عمرم وقسمت اجازه نداد.برای اخرین بار دوستت دارم عشق من همسر من منزل من زندگیم و...

و در اخر در رابطه با همه شماها: لطفا گریه نکنید چون خودم خواستم که برم.لطفا نسیم را دوست داشته باشید در غیاب من.

بابا تو هم هوای مامان را داشته باش.

ودر اخر همه شما را دوست داشتم از صمیم قلب.

قربان شما... امضا

84/1/22

ساعت 4/15 بعد از ظهر

این هم شعری برای شما:

تو در چشم منی هرجا که هستم

ترا هر جا که هستی ستایش مکنم

دل درد اشنا را در تو دیدم

تو شیدایی خدا را در تو دیدم