DiamounD

DiamounD

DiamounD

DiamounD

جنین در جوی خیابان ولیعصر

دوشنبه، 14 دیماه 1383

واقعا ادم نمیدونه چی بگه و اسمه اینو چی بزاره
خدا باسو بانیشو لعنت کنه
اینا همش بخاطر نفس ضعیف و شهوت پرستی و نتونستن قلبه کردن بر هوا هوس
.....


عشق۲

بی بهونه رفتی و نذاشتی از خودت نشونی   داغونم  کردی عزیزم  شاید  اینو  نمیدونی
قول دادی که رفتی باز  بیای پیشم  بمونی     تو وفا نکردی عهد دیگه پیر شد اون جوونی
ای کاش میدونستی حال این بی لونه چی     اونی که واست میمیره اخه اون  دیوونه کیه
حالا  که رفتی  ولی خاطرت  اینجا  زندگی      حیف نشد بدونی اون حسرت کشیده دیده کیه
دیگه  از  خواب  خیال محال  خسته  شدم       کاش فراموشت می کردم اما وابسته شدم
حرفه اخرم اینه  تنهام دارم اتیش  میگیرم        بی تو  یک  ثانیه  مرگ  همون بهتر  بمیرم
دلم  اروم  نداره  بغذ  وجودش   شکسته        نامه هات نمیخواد  ولی صداتو  می پرسته