DiamounD

DiamounD

DiamounD

DiamounD

oops

 MP3 CD Maker 2

یکی از قوی ترین برنامه های رایت سی دی های mp3
برای توضیحات بیشتر بر روی ادامه مطلب کلیک کنید

دانلود
Name: crsky 
Code: 0030109191
 



PhotoToMovie v1.0.0.28

 این برنامه همونطور که از اسمش پیداست برای تبدیل عکس به فیلم به کار میره و باهاش میتونید عکس های خانوادگیتونو با افکتای جالبی که داره به ....


اندازه: 1.08 مگابایت
دانلود
User: TEAM DIGERATI
Serial: 30091090073078032089081072076103073085080


Turbo Memory charger 2.11

 اگر از سرعت کامپیوتر خود ناراضی می باشد از قادر نیستید چندین برنامه را همزمان با هم باز کنید این برنامه برنامه ی بسیار عالی برای بهینه سازی و بالا یردن سرعت سیستم شما می باشد این برنامه ...


اندازه: 1.56 مگابایت
دانلود


 برنامه ی گیتار توسط این برنامه شما براحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید نت های گیتار بسیار جالبی طراحی کنید و حتی این برنامه قادر ایت که برای شما ... 


اندازه: 3.14 مگابایت
دانلود

Throttle v6.7.19.2004 Full

 


از این برنامه می توانید برای سرعت بخشیدن به ارتباط خودتان استفاده کنید و به گفته سازنده این برنامه - این برنامه می تواند تا 200% کیفیت اتصال به اینترنت و همچنین سرعت شما را بالا ببرد و ...


(باید با فلش گت دانلود شود)

اندازه: 1.05 مگابایت

دانلود

oops

 PowerQuest PartitionMagic 8.02 Full

این برنامه هم که برای شما آشنا هستش. کامل ترین جمله که در مورده این برنامه میتونم بگم اینه که یک برنامه حرفه ای برای ساختن پارتیشن برای هاردتون بسازین. همچنین شما میتونین مقدار فضای هاردتون رو زیاد و یا کم کنید.
Download
‍Crack
DesktopX Enhanced v2.0 Retail
نرم افزار DesktopX ساخت شرکت معروف Stardock به کاربران خود این امکان را می دهد تا محیط ویندوز را به دلخواه تغییر داده و آنرا از حالت یک نواختی خارج کنند .نرم افزار DesktopX منبع: WinBeta.Netساخت شرکت معروف Stardock به کاربران خود این امکان را می دهد تا محیط ویندوز را به دلخواه تغییر داده و آنرا از حالت یک نواختی خارج کنند .
این نرم افزار با ایجاد تغییرات در ظاهر ویندوز باعث به وجود آمدن یک سری قابلیت های گرافیکی جدید در این سیستم عامل می شود . ابزار ها و قابلیت های موجود در این نرم افزار می تواند محیط ویندوز را به حداکثر زیبایی خود برساند .
DesktopX ظاهر قسمتهایی همچون Start Bar ، System Tray و Task Bar در سیستم شما را با مدلهای از قبل طراحی شده جایگزین می کند همچنین بر خلاف آیکون های ویندوز ، Object های موجود در این برنامه می تواند بسیار سفارشی تر عمل نموده و اندازه های مختلفی به خود بگیرد یا عکس العمل خاصی نسبت به کلیک موس بر روی خود نشان دهد . برای دریافت اسکین تصویر روبرو از این صفحه استفاده کنید .

دریافت: Stardock DesktopX Enhanced v2.0 Retail
مشاهده: سایت رسمی برنامه 

 Stardock CursorXP Plus v1.30a
اگر از اشاره گر موس خود خسته شده اید ٬ توسط این نرم افزار میتونید اشاره گر خود را به شکل های زیبای این نرم افزار تغییر دهید.
از نسخه Plus آن لذت ببرید.


۳.۷۲ مگابایت
سریال: CX-MEJS1OPS2DI86MN70K7J-985700008
دانلود



یک نرم افزار که از 4 برنامه و نرم افزار خوب  مجزا تشکیل میشود! ACS Capture , ACS Cam  MovieGrabber and Image Editor! شما میتونید با ACS Catpure از هر جای سیستم که بخواهید عکس بکیرین. با نرم افزار Image Editor این برنامه ، به ویرایش اونها و تنظیم برای P30World.comکرفتن عکس با سرعت بالاتر و تعداد بیشتر اقدام کنین!از توانایی های خوب ACS Capture میشه به برداشت مستقیم فیلم از کارهای ما به صورت فایلهای ویدیویی عکس برداری از فایل های تصویری VCD/DVD دست زد. میتونید تصاویر مختلف به صورت مربعی و مثلثی وکروی و... از محیط کرفت! میتونه فیلمهایی که ضبط میکنه رو به صورت فایل SWF و میتونه فرمت فایل های تصویری AVI رو به فیلم فلاش تغییر بده! این برنامه رو میتونید از اینجا:
دانلود کنید با نسخه ی 2.11 رو با حجم 2.6 مکابایت


Super Yahoo Messenger Archive Decoder 10.02

 این هم نرم افزاری فوق العاده عالی که میتونید باهاش پیغامهای رد و بدل شده در یاهو مسنجرو بصورت آفلاین بخونید و نیاز نیست برای بازکردن آرشیو پیغامهاتون حتما آنلاین باشید و ضمنا این برنامه کاملا مجانیه و در آرشیوی که میاره شکلک ها هم میاد و فارسی ها هم بهم نمیریزه و حتی شما میتونید از کامپیوترهای دیگه فولدری که مربوط به آرشیو یاهو هست را روی یکی از درایوهایتان کپی کنید و بعد در این برنامه آن درایو را که انتخاب میکنید خودش به شکل اتومات تمام آرشیوهایی که شما کپی کردید هم پیدا و باز میکنه .
(توجه : در آرشیوهایی که برنامه باز میکنه زبان فارسی روبهم میریزه اما میتونید با کلیک بر روی گزینه save as html ان را به صفحه اینترنتی تبدیل کرده و بعد با باز کردن آن و اینکه نمایش آن در حالت یونیکد باشه براحتی متون فارسی هم ببینید .

حجم : 180 کیلوبایت
Download