DiamounD

DiamounD

DiamounD

DiamounD

عشق

به نام خدا

به نام دوست که هر چه دارم از اوست

دیگه عاشق نمیشم  چون یبار شدم گرچه شکست خوردم ولی دیگه عاشق نمیشم
نمیدونم چرا هرکی عاشق میشه میگن ول کن بابا عشق ماله کتاب و قصه هاست
واقعا ادم تا وقتی عاشق نشه نمیفهمه یه عاشق چی میگه

اگر آدمی زندگی را دوست می داشت        هیچ وقت در آغاز تولد نمی گریست

وقتی گریه می کنم تو را در میان اشکهایم می بینم 
 
                                                  ولی اشکهایم را پاک می کنم تا کسی تو را نبیند

روز اول عشق را مسخره میکردم       روز دوم عاشق را مسخره میکردم

برای اینکه نمیدانستم عشق چیست   برای اینکه نمیدانستم عاشق کیست

حالا که خود گرفتار به ان شده ام        حالا که خود مبتلای به ان شده ام

حالا خود میتوانم بدانم عشق چیست  حالاخود میتوانم بدانم عاشق کیست

عاشق ان کسی است که سادگیست  عاشق ان کسی است که عاطفیست

                                (...عشق ان چیزی است که بقول تو بچگیست)

چون تو هنوز نمیدانی عشق چیست    زیرا توهنوز نمیدانی عاشق کیست

 ... عشق برای من ان چیزی است              امیر هر  شب  بخاطرش  میگریست

                                    (عشق ان چیزی است که بقول تو دیوانگیست)

عشق برای من نشان ا زمردانگیست   عشق من به تو پاک و غیرتیست

ولی انگار این عشق از ان من نیست   هیچ احساسی از تو به من نیست

حالا فکر تو در مورد من چیست            به نظر تو ایا این عشق بچگیست

امیدوارم بدانی فکرم درموردت چیست  اینها همه برای تو یک راز است

دوست دارم داد بزنم 
بزارهمه بفهمن  من عاشق شدم
مردم از بس تو خودم  نگه داشتم


ادامش نتونستم بنویسم دیرم شده بود باید می رفتم تهران

امروز چهارشنبه18/9/ 1383

ساعت 4 پرواز دارم الانم ساعت 1:45

یادش بخیر چه روزهایی بود

Only god can judge me è for love me è for live me