DiamounD

DiamounD

DiamounD

DiamounD

oops

Ulead Video Studio 8.0

آخرین نسخه یکی از قدرتمندترین ویرایشگرهای تصویر که میتونید توسط این به تصاویر و فیلم های خود فکت های صوتی و متنی بدید ٬ یا اینکه بهش بگید به چه صورت و با چه افکتی از این تصویر و به تصویر دیگه ای بره. یک خوبی که این برنامه داره اینه که صورت بالای کار کردن باهاش اون را با سایر نرم افزارهای ویرایشگر صوت و تصویر جدا کرده است. خیلی کارایی های دیگه داره که باعث شده یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر فیلم در سال ۲۰۰۴ بشه.




۱۳۵ مگابایت
کرک (غیر مستقیم)
دانلود


TakDialup Pass

این نرم افزار کلا کارش اینه که UserName , Dialup Number , Password و ISP Name رو همون لحظه بعد از اجرا بهتون میده. جالب اینجاست که یک قابلیت به نام ذخیره داره که فقط کافیه بهش آدرس رو بدید تا تمام اون مشخصات رو در یک فایل متنی (TXT) به شکلی فوق العاده زیبا ذخیره کنه.
این برنامه خیلی بدرد میخوره. مثلا میشه باهاش کارهای نا درست هم انجام داد:
این به درد کسایی میخوره که میخوان یه خورده شیطونی کنند و برن خونه دوستشون و یک دیسکت بندازن تو کامپیوتر و Connection های طرف رو بروی همون دیسکت بلافاصله ذخیره کنند.
یا کارهای درست: مثلا از شانس بدتون کارت اینترنتی رو که خریدید گم کردید و فقط Connection بروی سیستم تون هست ٬ حالا سیستم تون هم به مشکل بر خورده و میخواهید ویندوز رو از دوباره نصب کنید.
اینجاست که این نرم افزار به داد شما میرسه. و و و و....

۲۷ کیلوبایت
دانلود