DiamounD

DiamounD

DiamounD

DiamounD

وسواس

وسواس 

شبکه دو سیما آخر شب ها فیلم پخش میکنه ولی قبل از اون به مدت یک ربع یه برنامه ای پخش میکنه که رامبد جوان و امیر حسین صدیق مجری های اون برنامه هستند

بعضی شبها مهمان دعوت میکنن و تا اونجا که جا داره واسه همدیگه نوشابه  باز میکنن !!!

موضوع دیشب در مورد  لاف زدن بود که انصافا رامبد جوان نمایش خوبی براش اجرا کرد

 

امشب هم موضوع برنامشون در مورد "وسواس" بود


و چیزی که برام جالب بود سوال نبرد پیامکی برنامشون بود

 

به نظر شما وسواس چیست ؟


۱) یک نوع بیماری
۲) یک نوع عادت

۳) یک نوع ادا !!!

 

گزینه سومشون خیلی منو متعجب کرد !

آخه مگه امکان داره کسی واسه ادا اطوار هم که شده خودشو وسواسی نشون بده ؟

من که خودم با گزینه ۱ موافقم
اتفاقا یه روز داشتم پیاده از میرداماد به سمت سیدخندان میرفتم که تو مسیر چیزیو دیدم که عکسشو براتون گذاشتم !

وسواس

البته من تا به حال فکر میکردم شفا دادن کار خداست (به معنی عام و رایج)

و خبری هم ندارم که اون تو چی کار میکنن، کار پزشکی، خرق عادت یا ترک عادت !!!

ولی فکر میکنم به درد بخور باشه،

چون خودم آدم وسواسی رو از نزدیک دیدم، عملا یه زندگی رو ساقط میکنن !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد